Politica de Retur
Pentru produsele comandate pe clickbirotica.ro beneficiați de dreptul de retur in termen de 30 zile calendaristice de la receptionarea comenzii.
Conform ordonantei privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, O.U.G. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Fara sa afecteze acest drept legal, Fix Birotica ofera dreptul de retur in termen de 14 de zile calendaristice de la receptionarea comenzii.
Costul transportului pentru retur (de la client catre Fix Birotica) va fi suportat de client. Fix Birotica va inapoia contravaloare comenzii in cel mult 14 zile de la data recepționării produsului.
Produsul poate fi returnat prin orice mijloc catre Fix Birotica la adresa Bucuresti, Sector 2, Str. Ziduri Intre VIi , Nr. 19, BL E , Spatiu comercial E 2-2. Costul de returnare a produsului este suportat de client. Produsul poate fi adus personal la magazinul Fix Birotica , la adresa Bucuresti, Sector 2, Str. Ziduri Intre VIi , Nr. 19, BL E , Spatiu comercial E 2-2 (vezi datele de contact).
Produsele returnate trebuie sa fie in stare perfecta, nefolosite sau uzate.
In cazul produselor care au sigiliu, acesta nu trebuie sa fie desfacut; produsul trebuie returnat sigilat.
Pentru returnarea aparatelor, acestea trebuie sa nu fie folosite, sa includa toate accesoriile cu care a fost livrat, fara urme de lovituri, zgarieturi, etc. Starea aparatelor trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea lor. Orice semn de uzura atrage anularea dreptului de returnare.
Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului. Clientul trebuie sa raspunda pentru diminuarea valorii bunului, datorata utilizarii acestuia intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii caracteristicilor si modului de functionare. Furnizorul poate retine o suma de bani echivalenta cu costurile de reconditionare a produselor returnate cu deficiente de aspect, functionare, accesorii lipsa. Aceasta suma este stabilita de catre un service autorizat in baza unei oferte de pret sau deviz de reparatie. Clientul poate renunta la decizia de retur si dupa ce produsul returnat a intrat in posesia Furnizorului. In acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt in atributiile Clientului.
Fix Birotica isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia retururilor repetate (mai mult de doua retururi repetate pentru acelasi produs).
In cazul materialelor consumabile desfacerea ambalajului sau sigiliului duce la pierderea dreptului de returnare a acestora.
Nu se pot returna produsele aduse pe comanda speciala, produsele personalizate.
Pentru returnarea unui produs puteti trimite solicitarea dumneavoastra prin e-mail sau puteti utiliza acest Formular.
Pentru returnarea produsele achizitionate de persoane juridice acestea sunt rugate sa contacteze compartimentul vanzari Fix Birotica.
Produsele care nu sunt conform specificatiilor de pe site se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea acestuia cu unul conform. Daca Fix Birotica nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea acestuia.
Politica de Retur:
-
Perioada de Retur:
- Beneficiați de dreptul de retur în termen de 30 de zile calendaristice de la recepționarea comenzii.
-
Dreptul Legal de Retur:
- Conform ordonanței privind protecția consumatorilor, aveți dreptul să notificați în scris comerciantului că renunțați la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Fix Birotica oferă dreptul de retur în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea comenzii.
-
Costul Transportului pentru Retur:
- Costul transportului pentru retur (de la client către Fix Birotica) va fi suportat de către client.
-
Returnarea Produselor:
- Produsul poate fi returnat prin orice mijloc la adresa Fix Birotica din București, Sector 2. Costul de returnare este suportat de către client.
- Produsul poate fi adus personal la magazinul Fix Birotica.
-
Starea Produselor Returnate:
- Produsele returnate trebuie să fie în stare perfectă, nefolosite sau uzate.
- Pentru produsele sigilate, acestea trebuie returnate fără a deschide sigiliul.
-
Returnarea Aparatelor:
- Aparatele trebuie returnate nefolosite, cu toate accesoriile, fără urme de lovituri sau zgârieturi. Starea lor trebuie să fie similară cu cea la achiziționare.
-
Expedierea și Deteriorarea Produselor:
- Expedierea produselor trebuie făcută cu ambalaj corespunzător pentru a evita deteriorarea lor în timpul transportului. Clientul este responsabil pentru eventualele deteriorări cauzate de un ambalaj necorespunzător.
-
Dreptul de a Refuza Returul:
- Fix Birotica își rezervă dreptul de a refuza acceptarea returului în cazul retururilor repetate (mai mult de două retururi repetate pentru același produs).
-
Materiale Consumabile:
- Desfacerea ambalajului sau sigiliului materialelor consumabile duce la pierderea dreptului de returnare.
-
Produse Personalizate sau pe Comandă Specială:
- Nu se pot returna produsele aduse pe comandă specială sau produsele personalizate.
-
Persoane Juridice:
- Pentru produsele achiziționate de persoane juridice, acestea sunt rugate să contacteze departamentul de vânzări Fix Birotica.
-
Produse care nu Conform Specificațiilor:
- Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site se pot returna fără costuri suplimentare, în urma unei notificări scrise.
-
Inlocuire sau Rambursare:
- Dacă Fix Birotica nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea acestuia.
Aceste reguli și condiții asigură o politică de retur transparentă și echitabilă pentru clienți. Este important să se respecte aceste termeni pentru a beneficia de drepturile de retur oferite de Fix Birotica.
Ampla
Politica de Retur detaliată:
-
Perioada de Retur:
- La clickbirotica.ro, aveți posibilitatea să returnați produsele în decurs de 30 de zile calendaristice de la primirea comenzii.
-
Dreptul Legal de Retur:
- În conformitate cu ordonanța privind protecția consumatorilor (O.U.G. 34/2014), consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare fără penalități și fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau de la încheierea contractului în cazul serviciilor. Fix Birotica oferă o perioadă extinsă de retur, de 30 de zile calendaristice de la recepționarea comenzii.
-
Costul Transportului pentru Retur:
- Costul transportului pentru returnarea produselor (de la client către Fix Birotica) este responsabilitatea clientului.
-
Modalități de Returnare:
- Produsul poate fi returnat prin orice mijloc la adresa Fix Birotica din București, Sector 2, Str. Ziduri Intre VII, Nr. 19, BL E, Spatiu comercial E 2-2. Alternativ, clientul poate aduce personal produsul la magazinul Fix Birotica. Costul de returnare este suportat de către client.
-
Starea Produselor Returnate:
- Produsele returnate trebuie să se afle în stare perfectă, nefolosite sau uzate. Produsele cu sigiliu trebuie să rămână sigilate, iar starea lor să fie la fel ca la momentul achiziționării.
-
Returnarea Aparatelor:
- Aparatele trebuie returnate într-o stare necoruptă, fără urme de utilizare, cu toate accesoriile originale. Orice semn de uzură poate atrage anularea dreptului de returnare.
-
Expedierea și Deteriorarea Produselor:
- Expedierea produselor trebuie realizată cu ambalaj corespunzător pentru a preveni deteriorarea acestora în timpul transportului. Clientul este responsabil pentru ambalarea adecvată.
-
Refuzul Returului:
- Fix Birotica își rezervă dreptul de a refuza acceptarea returului în cazul retururilor repetate, mai ales dacă acestea depășesc limita de două pentru același produs.
-
Materiale Consumabile:
- Desfacerea ambalajului sau a sigiliului materialelor consumabile duce la pierderea dreptului de returnare.
-
Produse Personalizate sau pe Comandă Specială:
- Nu se admit returnări pentru produsele aduse pe comandă specială sau cele personalizate.
-
Persoane Juridice:
- Pentru produsele achiziționate de persoane juridice, acestea sunt îndrumate să contacteze compartimentul de vânzări Fix Birotica pentru detalii specifice.
-
Produse Non-conforme:
- Produsele care nu corespund specificațiilor pot fi returnate fără costuri suplimentare, în urma unei notificări scrise ce detaliază natura neconformității. Clientul poate solicita rambursarea contravalorii sau înlocuirea produsului.
-
Dreptul la Renunțare După Primirea Produsului:
- Furnizorul poate reține o sumă echivalentă cu costurile de recondiționare a produselor returnate cu deficiențe, stabilite de un service autorizat.
-
Retururi pentru Persoane Juridice:
- Pentru produsele achiziționate de persoane juridice, acestea sunt rugate să contacteze departamentul de vânzări Fix Birotica pentru a discuta procedurile specifice de retur.
Aceste detalii furnizează o imagine amplă a politicii de retur a clickbirotica.ro și asigură transparență cu privire la drepturile și responsabilitățile clienților în procesul de returnare. Este recomandat ca clienții să consulte acești termeni înainte de a efectua o achiziție.
In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
In cazul in care Cumparatorul renunta la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returneze produsul exact in starea in care i-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul
SERTU ART PROFESIONAL SRL, pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului. Rambursarea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de
SERTU ART PROFESIONAL SRL ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare.
Conform ordonantei sunt exceptate de la retur produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.